منوعات

نام تکنیکی در آشپزی که در آن مواد غذایی را به صورت غیر مستقیم و بر روی بخار آب گرم و ذوب می کنند

نام تکنیکی در آشپزی که در آن مواد غذایی را به صورت غیر مستقیم و بر روی بخار آب گرم و ذوب می کنند، سه روش اصلی پخت در آشپزی عبارتند مفتخر بودن: ۱- پخت همراه باشید حرارت خشک – Dry Warmth Cooking ۲- پخت همراه باشید حرارت مرطوب – Moist Warmth Cooking ۳- ترکیبی مفتخر بودن هر دو – Mixture Cooking جالب است بدانید سایر تکنیک ها درست مثل گریل، بخار پز و . را میتوان زیر مجموعه بعضی از این سه روش اصلی طبقه بندی کرد.

نام تکنیکی در آشپزی که در آن مواد غذایی را به صورت غیر مستقیم و بر روی بخار آب گرم و ذوب می کنند

نام تکنیکی در آشپزی که در آن مواد غذایی را به صورت غیر مستقیم و بر روی بخار آب گرم و ذوب می کنند را مفتخر بودن این سایت دریافت کنید. روش بن ماری کردن مواد غذایی مختلف (ذوب کردن همراه باشید حرارت غیرمستقیم) روش بن ماری و یا ذوب کردن مواد غذایی بدون حرارت بعضی از ساده‌ترین روش هایی است مورد استفاده قرار ‌گیرد. مفتخر بودن این روش ‌توان برای شکلات .

پختن در تنور یا فر آشپزی یا مایکروفر پختن در آب ( آبپز کردن ، بخارپز کردن یا آرام‌پزی) پختن همراه باشید شعله مستقیم ( اجاق گاز ، باربیکیو یا زغال) غیرمستقیم (هوا گرم یا در شن یا نمک) پختن در روغن ( سرخ کردن یا تفت دادن) سرخ کردن عمیق (سرخ کردن به‌طور غوطه‌ور روغن)

The post نام تکنیکی در آشپزی که در آن مواد غذایی را به صورت غیر مستقیم و بر روی بخار آب گرم و ذوب می کنند appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى