منوعات

یکی هست تو قلبم

یکی هست تو قلبم، متن آهنگ مرتضی پاشایی در دلم یکی هست که هر شب براش می نویسم و ​​نمی خوام بدونه چون دلم خیلی بی تابه یه تیکه کاغذ یه قلم همدم این دل دیوونه شده نامه ای که خیس است، پر از اشک است و کسی باز هم به خانه نمی رود. یک روز همین جا در اتاق من گفت که می روم. من چیزی نگفتم، نمی خواستم ناراحت شود.

متن اهنگ يكي هست تو قلبم

همین الان دانلود کنید و لذت ببرید ♫ دانلود آهنگ تو دلم یکی هست که هر شب براش مینویسم و ​​با صدای زنده یاد مرتضی پاشایی میخوابه با متن و بهترین کیفیت ♫. شعر: مهرزاد امیرخانی.

متن آهنگ یکی سریع تو قلبم از مرتضی پاشایی که هر شب براش مینویسم و ​​خوابه♪♫ نمیخوام بدونه; چون قلبم خیلی بی تاب است♪♫ یک کاغذ… یک خودکار…♪♫ دوباره اتفاق افتاده است. همسفر این دل دیوانه♫ نامه ای که خیس است… پر از اشک و هیچکس آن را نخواهد خواند♪♫ یک روز همین جا؛ تو اتاقم♪♫ یه دفعه گفت داره میره♪♫ چیزی نگفتم…♪♫

آهنگ مرتضي پاشايي يكي هست تو قلبم

متن آهنگ مرتضی پاشایی هم همینطوره. در دلم کسی هست که هر شب برایش می نویسم. نمیخوام بخوابم چون قلبم خیلی بی قراره یک تکه کاغذ و یک قلم همنشین این دل دیوانه شده است. نامه ای که

متن آهنگ یکی هست از مرتضی پاشایی تو دلم یکی هست که هر شب براش مینویسم و ​​نمیخوام بدونه چون دلم خیلی بی تابه یه تیکه کاغذ قلم داره همنشین این دل دیوانه شو، نامه ای که خیس است، پر از اشک است و کسی باز هم نمی نوازد. دانلود آهنگ [کیفیت اصلی] دانلود آهنگ [کیفیت 128] مرورگر شما از Player پشتیبانی نمی کند.

The post یکی هست تو قلبم appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى