منوعات

המוסד לביטוח לאומי מידע אישי

המוסד לביטוח לאומי מידע אישי، המוסד לביטוח לאומי – שירות אישי. כניסה לאתר שירות אישי. כאן תוכל לקבל מידע אישי במגוון רחב של נושאים. האתר מופעל באמצעות זיהוי באמצעות קוד משתמש וסיסמא. כדי להצטרף לשירות, ניתן להזמין קוד משתמש.

walla

שאלה זו מיועדת לבדיקה אם אתה מבקר אנושי וכדי למנוע שליחת דואר זבל אוטומטית. אודיו אינו נתמך בדפדפן שלך.

אתר שירות אישי נועד להציג בפניכם מידע אישי בצורה ידידותית, נגישה ונוחה. באמצעות קוד אישי וסיסמה תוכל מהמחשב שלך: לעקוב אחר מצב התביעות שהגשת ולברר על תשלומים וחובות

whatsapp web

לוגו, הביטוח הלאומי, לצידך ברגעי החיים החשובים – קישור לעמוד הבית. 28.02.2023 שירות יד מאירות מגיע לסניף טבריה! 27.02.2023 מענק מעבר לנשים בגיל 62 שולם ב-27.2. 26.02.2023 תשלום מקדמה בסך 200 ₪ על חשבון מענק הסקה.

לוגו, הביטוח הלאומי, לצידך ברגעי החיים החשובים – קישור לעמוד הבית. 28.02.2023 שירות יד מאירות מגיע לסניף טבריה! 12.02.2023 חדש באתר! טופס מקוון להגשת ערר על החלטת ועדה רפואית בנושא נפגעי עבודה. אל תמנע.

dnhhk

כאן תוכל לקבל מידע אישי במגוון רחב של נושאים. כל כניסה לאתר האישי מחייבת הזדהות באמצעות קוד משתמש וסיסמה, או עם קוד חד פעמי ובתנאי שכבר נרשמתם לאתר האישי.

ברוכים הבאים לאתר השירות האישי. כאן תוכל לקבל מידע אישי במגוון רחב של נושאים. כל כניסה לאתר האישי מחייבת הזדהות באמצעות קוד משתמש וסיסמה, או עם קוד חד פעמי ובתנאי שכבר נרשמתם לאתר האישי.

The post המוסד לביטוח לאומי מידע אישי appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى