منوعات

رمان دالان بهشت

رمان دالان بهشت، مشخصات کتاب دالان بهشت. گروه انتشارات ققنوس قیمت نسخه چاپی 35000 تومان. 1378/10/15. فارسی. 2.19 مگابایت 448 صفحه. 978-964-311-213-4.

دانلود رمان دالان بهشت

دانلود رمان دالان بهشت. دانلود رمان دالان بهشت ​​اثر نازی صفوی به صورت فایل پی دی اف قابل استفاده در اندروید و آیفون نسخه کامل با ویرایش جدید و لینک مستقیم رایگان.

دانلود رمان دالان بهشت ​​از نازی صفوی با فرمت pdf اندروید آیفون نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم دوشنبه 29 اسفند 1392

رمان دالان بهشت پی دی اف

کتاب دالان بهشت ​​نوشته نازی صفوی است، این کتاب بر اساس گفته نویسنده تهیه و تنظیم شده است. گفتگو با نازی صفوی نویسنده رمان دالان بهشت: دختران و پسران جوان به دلیل توقعاتشان راهی بهشت ​​ندارند.

دانلود کتاب دالان بهشت. شخصیت پردازی قوی شخصیت های داستان، کتاب دالان بهشت ​​را یک پله بالاتر از سایر رمان های هم رده خود قرار داده است.

عکس شخصیت های رمان دالان بهشت

دانلود رمان دالان بهشت ​​pdf اثر نازی صفوی برای اندروید و کامپیوتر و پی دی اف و آیفون با لینک مستقیم با بهترین فونت نسخه اصلی. رمان درباره یک پسر و یک دختر است. کار یک پسر و دختر جوان به دلیل توقع زیاد.

رمان دالان بهشت ​​یکی از بهترین رمان های ایرانی در سایت عاشقانه است. خلاصه ای از رمان دالان بهشت: نازی صفوی در کتاب دالان بهشت.

خلاصه رمان دالان بهشت

نازی صفوی 2 کتاب 45 پیرو. نازی صفوی. صفوی، داستان نویس متولد 1346 در تهران، با نوشتن رمان «دالان بهشت» و پس از آن رمان «برزخ اما بهشت» به نویسنده ای سرشناس تبدیل شد. گرایش و علاقه او بیشتر به کتاب خواندن است.

دالان بهشت ​​نوشته نازی صفوی داستان عاشقانه دیگری است. نکته قابل توجه این است که برخلاف تصورات کلیشه ای معمول، داستان کتاب توسط دختری روایت می شود که سعی می کند اشتباهات و اشتباهات را بیان کند.

رمان دالان بهشت فصل 23

نازی صفوی در کتاب دالان بهشت ​​داستان زندگی دختری از یک خانواده بازاری به نام مهناز را روایت می کند. مهناز در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و زندگی راحتی دارد. پسر همسایه شان محمد.

دانلود رمان دالان بهشت ​​pdf اثر نازی صفوی برای اندروید و کامپیوتر و پی دی اف و آیفون با لینک مستقیم با بهترین فونت نسخه اصلی. رمان درباره یک پسر و یک دختر است. کار یک پسر و دختر جوان به دلیل توقع زیاد.

عکس محمد در رمان دالان بهشت

دانلود رمان دالان بهشت ​​اثر نازی صفوی با فرمت های پی دی اف، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم. از درمانگاه که اومدم بیرون با خودم گفتم حالا که مامانم رفته بهتره برم خونه امیر.

دانلود کتاب پی دی اف رمان دالان بهشت. تاریخ: ۱۲ تیر ۱۳۸۷ ___ نویسنده: نازی صفوی ___ دسته: داستان و رمان – ۴۰۲۲۶ بازدید. توضیحات: گفتگو با نازی صفوی نویسنده رمان دالان بهشت: بهشت ​​راهی نیست، کار دخترانه.

The post رمان دالان بهشت appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى