منوعات

مهاجرت رامبد جوان

مهاجرت رامبد جوان، مهاجرت رامبد جوان رامبد جوان مهاجرت از ایران جزئیات مهاجرت عکس های جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان رامبد جوان در کانادا اخبار مرتبط سحر دولتشاهی با همایون شجریان ازدواج کرد + عکس مراسم عقد ارسال نظر: ناشناس پنجشنبه 23 آذر 1397 ساعت 13:41 1 9 خدا رحمتش کنه زهرا جمعه 24 دی 1397 ساعت 13:41 0 5 دیگه منتظر هندوانه نیستیم ناشناس

search رامبد جوان

رامبد جوان به همه این شایعات پایان داد و به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: این شایعات بی اساس و بی اساس است و این مسائل مهاجرتی و تولید نشدن هفتمین «خندوانه» نیز موج های عوام فریبانه دیگری را به دنبال دارد. وی تصریح کرد: چرا این فرض به وجود آمد که دیگر «خنده دار» کردیم و نخواهیم کرد؟

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان مشهور سینما و تلویزیون است. از آثار معروف رامبد جوان می توان به خندوانه، مسافران و ورود آقایان ممنوع اشاره کرد. رامبد جوان پس از به دنیا آوردن فرزندش در کانادا مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت.

عكس عروسي سحر قریشی 2013

شایعه مهاجرت رامبد جوان به قول خودش «خندوانه» آخرین بار 16 اردیبهشت در شبکه ششم به پایان رسید و شایعه عدم تولید و حتی بازگشت رامبد جوان مجری و کارگردان این تلویزیون به گوش می رسد. برنامه به کشور، در هوا هستند.

اظهارات جدید رامبد جوان درباره مهاجرت از ایران رامبد جوان درباره سفر به خارج از کشور و شایعاتی که در این باره منتشر شده است توضیح داد. به گزارش سلام نو، رامبد جوان در گفت و گوی اینترنتی با بیان اینکه تصمیمی برای خروج از ایران ندارد، درباره مسائل مختلف از جمله سرنوشت برنامه «خندوانه» و شرایط سفر به خارج از کشور توضیحاتی ارائه کرد.

The post مهاجرت رامبد جوان appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى