منوعات

מתכון לבשר מספר 5

מתכון לבשר מספר 5، מתכון בסיסי לבשר מספר 5 – צלי כתף מצרכים לבשר: נתח בשר מספר 5 בצל שלם – רבעים 3 עלי דפנה קורט פלפל אנגלי 3 שיני שום פרוסות גזר פרוסות מלח ומי פלפל שחור לכיסוי הנתח לרוטב פטריות 2 בצל קצוץ 1 סלסלת פטריות טריות / קופסת שימורים של פטריות שלמה 1/2 כפית מלח 1/4 כפית פלפל שחור קוביות מ-3 תפוחי אדמה *אופציונלי הוראות הכנה:

מתכון לבשר מספר 5

בשר מספר 5 מתאים גם לערבי ברביקיו או למאכלים מקסיקניים שדורשים בשר מגורר – לשם כך פשוט מבשלים אותו עד שהוא עשוי היטב, מניחים לו להתקרר, חותכים לפרוסות ומגרסים במזלג עד לגודל הרצוי. #3 צלייה על גחלים טכניקת צלייה על גחלים מתאימה לימים שבהם אתה מתעורר במצב רוח ללכת על גחלים, והתוצאה? פשוט וואו! טעם בשרני ומעט מעושן.

מוציאים את הבשר מהסיר ומניחים בצד לצינון. מגבירים את הלהבה לבינונית, מוסיפים לסיר עגבניות מגוררות וכמון ומערבבים. מבשלים כ-5 דקות. שלב 5 בינתיים חותכים את הבשר לפרוסות בעובי 1 ס”מ, או לקוביות בגודל 3 ס”מ. שלב 6 מחזירים את הבשר לרוטב, מכסים ומנמיכים את הלהבה למינימום. מבשלים כ-90 דקות או עד שהבשר רך מאוד. בתיאבון! כקובץ PDF עם תמונות לשיתוף עם חברים

The post מתכון לבשר מספר 5 appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى