منوعات

מה זה בינה מלאכותית

מה זה בינה מלאכותית، בינה מלאכותית (באנגלית: artificial intelligence – Artificial intelligence, ובקיצור: AI) הוא שם מטפורי למצב שבו מנסים לדמות את יכולות החשיבה האנושיות באמצעים טכנולוגיים, למשל, באמצעות למידת מכונה. התחום הוא ענף של מדעי המחשב, העוסק ביכולת לתכנן מחשבים כך שיפעלו באופן המציג יכולות השוות להתנהגות האינטליגנציה האנושית.

chatgpt

בינה מלאכותית היא הרבה יותר על התהליך והיכולת לחשוב ולנתח נתונים עם כוחות על מאשר כל פורמט או פונקציה מסוימת. למרות שבינה מלאכותית מעלה תמונות של רובוטים דמויי אדם בעלי תפקוד גבוה משתלטים על העולם, היא לא נועדה להחליף בני אדם. נועד לשפר משמעותית את היכולות והתרומות האנושיות. מה שהופך אותו לנכס עסקי בעל ערך רב. למידע נוסף על פתרונות AI

בינה מלאכותית (בינה מלאכותית או בקיצור AI) היא תחום שבו תוכנת מחשב או מנגנון טכנולוגי אחר מחקים מנגנון חשיבה אנושי. בתחום רחב זה ישנן רמות שונות של בינה מלאכותית. למשל, ישנן מערכות שמסוגלות ללמוד דפוסי התנהגות ולהתאים את עצמן לשינויים, בעוד שמערכות אחרות אמנם מחקות מנגנון חשיבה אנושי, אך הן אינן מתוחכמות מעבר למה שתוכנתו לעשות בהתחלה.

The post מה זה בינה מלאכותית appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى