منوعات

איך מכינים בורגול

איך מכינים בורגול، 1 כוס בורגול כפית מלח 4 כוסות מים אופן ההכנה: -יוצקים את המים והמלח לסיר בינוני, מערבבים ומביאים לרתיחה על אש גבוהה (כשהמים מבעבעים). -מוסיפים את הבורגול, מנמיכים לאש בינונית ומבשלים 15-20 דקות (ללא מכסה). בעזרת כף מוציאים כמות קטנה וטועמים. אם מוכן – מעבירים את הבורגול למסננת ונותנים לכל המים להתנקז (לא לשטוף).

איך מכינים בורגול מתכונים

איך מכינים בורגול? לפני השימוש בבורגול במתכונים שונים, חשוב להשרות אותו במים רותחים. ההשריה תימשך כ-20 דקות עד חצי שעה ותגרום לגרגרי הבורגול לספוג נוזלים. הכנת בורגול: מערבבים בקערה לכל כוס = כוס מים רותחים. מכסים את הקערה ומניחים להשרות חצי שעה. פותחים, מערבבים היטב בעזרת מזלג להפרדת גרגירי הבורגול.

מתכון למופת בולגול מצרכים: 1 כוס בולגול 1 כוס מים רותחים 1/4 כפית מלח ופלפל שחור הוראות הכנה: שוטפים היטב את הבולגול במסננת מתחת למי ברז. מערבבים בקערה בורגול ואומים עם מלח ופלפל שחור. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומניחים לחצי שעה. פותחים, מערבבים היטב עם מזלג כדי להפריד את גרגורי הבורגול.

איך מכינים בורגול דק

הרעיון של לשים ארוגולה בפשטידה נשמע קצת מוזר גם לנו, אבל זה מתכון שאתם חייבים לנסות. פשטידה מהירה וקלה מאוד להכנה ממרכיבים פשוטים שמתערבבים בקערה אחת בלי יותר מדי התעסקות. טעים, קליל וסוגר פינה לארוחה מאוזנת. למתכון לפשטידת ברוקולי ובורגול> צילום: דפני פטיפה פלפל ממולא

תבשיל בורגול נפלא כתוספת נפלאה לכל ארוחה מוכן בקלות כך: מטגנים בצל, מוסיפים שום כתוש, מוסיפים שתי כוסות בורגול ספוג, מוסיפים חצי כוס מים רותחים (כן!!! לא צריך הרבה מים), מעט מלח, פלפל וקורט כורכום לצבע. מבשלים 10 דקות על אש קטנה עם מכסה סגור ומתקבלת מנה יפה. במקום אורז עם תוספות – שדרגו את המתכון הקודם עם ירקות מוקפצים.

The post איך מכינים בורגול appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى