منوعات

ایران رتبه نخست تولید کدام محصول را داردایران رتبه نخست تولید در کدام محصول را دارد

ایران رتبه نخست تولید کدام محصول را دارد، ایران در تولید جو رتبه سیزدهم جهان را دارد. تولید جو ایران 3.6 میلیون تن در سال بود. روسیه با تولید ۲۱ میلیون تن جو مقام اول و اسپانیا و آلمان رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

ایران رتبه نخست تولید کدام محصول را دارد

رتبه ایران در تولید 20 محصول کشاورزی، روزنامه: 5459، تاریخ انتشار: 03/5/1401، شماره خبر: 3868295، اقتصاد جهانی: سازمان جهانی خواربار و کشاورزی ملل متحد، از رتبه های 3 تا 19 ایران در تولید از 20.

بهترین رتبه ایران در تولید محصولات کشاورزی در سال جاری مربوط به پسته بوده است به طوری که ایران با تولید 135 هزار تن پسته به عنوان دومین تولید کننده این محصول در جهان پس از آمریکا شناخته می شود. آمریکا با تولید 523 هزار تن در رتبه اول و ترکیه با 119 هزار تن در رتبه سوم قرار دارند. * 4 سوم موجود است

ایران رتبه نخست تولید در کدام محصول را دارد، تولید زیتون ایران 108 هزار تن در سال است و ایران از این نظر رتبه هجدهم جهان را دارد. اسپانیا با تولید 8.1 میلیون تن زیتون بزرگترین تولید کننده این محصول و ایتالیا و تونس در رتبه دوم قرار دارند.

ایران رتبه نخست تولید در کدام محصول را دارد

بهترین رتبه ایران در تولید محصولات کشاورزی در سال جاری مربوط به پسته بوده است به طوری که ایران با تولید 135 هزار تن پسته به عنوان دومین تولید کننده این محصول در جهان پس از آمریکا شناخته می شود. آمریکا با تولید 523 هزار تن در رتبه اول و ترکیه با 119 هزار تن در رتبه سوم قرار دارند. * گزینه سوم 4 گزینه است

بر اساس گزارش فائو، ایران در رتبه دوازدهم تولید گندم و چای قرار دارد و ایران دوازدهمین تولیدکننده گندم در جهان است. تولید گندم ایران در سال 2020 به 15 میلیون تن رسیده است. چین با تولید 134 میلیون تن در رتبه اول جهان قرار گرفت و هند و روسیه دو تولیدکننده بزرگ بعدی بودند.

The post ایران رتبه نخست تولید کدام محصول را داردایران رتبه نخست تولید در کدام محصول را دارد appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى