منوعات

מי שמאמין לא מפחד

מי שמאמין לא מפחד، מי שמאמין לא מפחד לאבד את אמונתו ויש לנו את מלך העולם והוא מגן עלינו מכולם. העם הזה הוא משפחה אחת ועוד אחת. זה סוד ההצלחה עם ישראל. לא תמיד נוותר על המפה. אנחנו נשארים וזה ידוע. החיים הם מתנה.

מי שמאמין לא מפחד מילים

[פזמון] מי שמאמין לא מפחד לאבד את אמונתו ויש לנו מלך העולם והוא מגן עלינו מכולם [פסוק ב] העם הזה הוא משפחה.

מי מאמין הוא סינגל שהוקלט על ידי הזמר הישראלי אייל גולן. השיר יצא ב-21 בפברואר 2010 כסינגל מתוך אלבומו ה-13 של גולן, “דרך חיים”, של חברת התקליטים ליאם הפקות.

רבי נחמן מי שמאמין לא מפחד

תצוגה מקדימה, קנייה והורדה של שירים מהאלבום מי מאמין לא מפחד, ביניהם “שמע ישראל (בונוס),”, “מסגר נפשי”, “בגלל המצווה” ועוד רבים וטובים. קנו את האלבום ב-29.90 שקלים. שירים החל מ-2.90 שקל.

תצוגה מקדימה, קנייה והורדה של שירים מהאלבום מי מאמין לא מפחד, ביניהם “שמע ישראל (בונוס),”, “מסגר נפשי”, “בגלל המצווה” ועוד רבים וטובים. קנה את האלבום תמורת 9.99 דולר. שירים מתחילים ב-0.99 דולר ארה”ב.

מי שמאמין לא מפחד אייל גולן

תצוגה מקדימה, קנייה והורדה של שירים מהאלבום מי מאמין לא מפחד, ביניהם “רבי נחמן”, “שמע ישראל (ריקוד), “מי שמאמין לא מפחד” ועוד רבים וטובים. קנה את האלבום ב-69,00 kr. השירים מתחילים ב-8,00 kr.

מי שמאמין לא מפחד. האמונה לאבד. ויש לנו את מלך העולם. והוא מגן עלינו מכולם. העם הזה הוא משפחה. אחד ועוד אחד .

מי שמאמין לא מפחד יוטיוב

מי שמאמין לא מפחד, אבל אני מפחד כל יום.

מי שמאמין לא מפחד לאבד את אמונתו ויש לנו את מלך העולם והוא מגן עלינו מכולם. העם הזה הוא משפחה אחת ועוד אחת. זה סוד ההצלחה עם ישראל. לא תמיד נוותר על המפה. אנחנו נשארים וזה ידוע. החיים הם מתנה.

The post מי שמאמין לא מפחד appeared first on السعادة فور.

المصدر: soudia4.com

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى